گان تزریق چسب میلگرد
گان تزریق چسب کاشت میلگرد و بولت فورس با بدنه تمام چدنی دارای کیفیت فوق العاده می باشد. از این قیافه ظاهری این محصول مشابه تفنگی تزریق چسب های سیلکونی می باشد اما تفاوتی که با آنها دارد دارای دو میله تو در تو مجزا از هم می باشد

گان تزریق چسب کاشت میلگرد و بولت 345 و 410 میل

گان تزریق چسب کاشت میلگرد ۳۴۵ میل


گان تزریق چسب کاشت میلگرد ۳۴۵ میل یکی از ابزارآلات مهم و مورد نیاز برای انجام عملیات کاشت میلگرد به حساب می آید. این محصول برای تزریق انواع چسب‌های کاشت میلگرد و بولت مورد استفاده قرار میگیرد و با توجه به کارایی و کیفیت بالایی که دارد از قیمتی مناسب برخوردار بوده و بسیار مقرون‌ به‌ صرفه و اقتصادی است. جنس بدنه این تفنگ تزریق از چدن است و کیفیت و طول عمر بالایی دارد. ظاهر این محصول مشابه گان‌ های تزریق چسب سیلیکونی است ولی تفاوت عمده ‌ای که با این گان‌ ها دارد این است که دارای دو میله تودرتو مجزا از هم است.
گان چسب کاشت میلگرد ۳۴۵ میل برای تزریق انواع چسب‌های کاشت میلگرد از برندهای ممو، کالم، آکفیکس، فیشر و … با حجم ۳۴۵ میلی ‌لیتر مناسب و قابل استفاده می باشد.
به‌طور کلی گان ‌های تزریق چسب کاشت میلگرد با توجه به تعداد جزءهای چسب دسته‌بندی می‌شوند. این محصول معرفی ‌شده برای تزریق چسب ‌های کاشت میلگرد دوجزئی قابل‌ استفاده و مناسب است. از نکات مثبت این محصول می‌توان به کیفیت بالای بدنه و شاسی و همچنین کارایی و عملکرد خوب دستگاه اشاره کرد.
راحتی و عملکرد بالا و مناسب دستگاه در زمان تزریق از مهم‌ترین نکات در هنگام استفاده از آن است. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که در ماه‌های سرد سال امکان دارد که چسب مورداستفاده در هوای سرد مقداری سفت شده که همین امر باعث فشار بیشتر به گان خواهد شد.

نحوه استفاده از تفنگ تزریق چسب کاشت میلگرد ۳۴۵ میل

از تفنگ تزریق چسب کاشت میلگرد ۳۴۵ میل برای اجرای عملیات کاشت میلگرد و برای تزریق چسب به بولت‌ها و آرماتور ها استفاده می‌شود. نحوه‌ی اجرای عملیات کاشت میلگرد به شرح زیر است:

  1.  برای کاشت میلگرد در ابتدا باید محل دقیق برای حفر سوراخ و مکان کاشت میلگرد توسط کارشناسان و مهندسین مربوطه تعیین و مشخص گردد.

  2. بعدازآن مقدار چسب موردنیاز برای کاشت را باید محاسبه کنید. برای این کار ابتدا حجم حفره موردنظر را محاسبه کرده و حجم آرماتور را از آن کم کنید. با توجه به وزن مخصوص خمیر کاشت میلگرد که برابر ۱.۷ گرم در سانتی‌متر مکعب می‌باشد، میزان مصرف چسب موردنیاز برای کاشت محاسبه خواهد شد.

  3. درپوش چسب کاشت میلگرد را برداشته و نازل پلاستیکی را روی دهانه تیوپ قرار دهید.

  4. چسب را درون گان مخصوص تزریق متناسب با آن قرار دهید.

  5. پدال تفنگ تزریق را فشار داده تا چسب از دهانه آن خارج‌شده و جزءهای آن درون نازل با همدیگر مخلوط شوند.

  6. چسب را روی یک سطح تزریق کنید و تا زمانی که رنگ چسب خارج‌شده یکنواخت نشده است این کار را ادامه دهید.

  7. با توجه به قطر آرماتور و عمق موردنیاز سطح موردنظر برای کاشت را با استفاده از دریل و یا دیگر دستگاه‌های حفاری سوراخ‌کنید.

  8. گردوخاک‌های حاصل از حفاری را با استفاده از فشار هوا و یا جاروبرقی‌های صنعتی از درون سوراخ خارج کنید.

  9. سطح درون حفره را به‌طور کامل تمیز کنید به‌طوری‌که هیچ‌گونه گردوغبار و چربی، رطوبت و ذرات اضافی داخل آن باقی نماند.

  10. دهانه نازل چسب را درون سوراخ قرار داده و تا دوسوم حجم آن را با چسب پرکنید.

  11. بولت یا آرماتور را به‌صورت چرخشی درون سوراخ فروکنید.

  12. اگر بعد از جایگذاری میلگرد مواد اضافی از سوراخ خارج شد، اطراف دهانه آن را تمیز کنید.

  13. قبل از گیرش نهایی چسب، از اعمال بار و بارگذاری روی میلگردها خودداری کنید.

خرید:    برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول کلیک کنید

گان تزریق چسب کاشت میلگرد و بولت 410 میل

گان تزریق چسب کاشت میلگرد و بولت فورس با بدنه تمام چدنی دارای کیفیت فوق العاده می باشد. از این محصول جهت تزریق چسب کاشت میلگرد با حجم 410 میلی گرم استفاده می گردد. قیافه ظاهری این محصول مشابه تفنگی تزریق چسب های سیلکونی می باشد اما تفاوتی که با آنها دارد دارای دو میله تو در تو مجزا از هم می باشد که مخصوص تزریق چسب کاشت میلگرد 410 میل می باشد.
گان تزریق چسب کاشت میلگرد و بولت فورس  410 میل برای تزریق چسب‌های کاشت میلگرد و بولت  با حجم  410 میلی گرم مورداستفاده قرار می‌گیرد. این محصول از بدنه‌ی تمام چدنی ساخته‌شده و کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد. با توجه به کیفیت و کارایی بالایی که دارد قیمت بسیار مناسبی دارد و در دسته گان‌های مرغوب و مقرون‌به‌صرفه قرارگرفته است.
برای مقاوم‌سازی سازه‌های بتنی و استحکام میلگردهای تعبیه‌شده در ستون‌ها در ساختمان‌سازی و پروژه‌های ساختمانی استفاده از روش کاشت میلگرد است. اجرای کاشت میلگرد به تجهیزاتی نیاز دارد که یکی از آن‌ها علاوه بر چسب، گان چسب کاشت میلگرد است. تفنگ تزریق چسب کاشت میلگرد ۴۱۰ میلی لیتر  برای تزریق چسب‌های کاشت میلگرد با حجم ۴۱۰ میلی‌گرم قابل‌استفاده است. ظاهر این محصول مشابه با گان‌های تزریق چسب‌های سیلیکونی است ولی تفاوت عمده‌ای که دارد این است که دارای دو میله تودرتو مجزا از هم است. گان چسب کاشت میلگرد ۴۱۰ میل  مختص به تزریق چسب‌های خاص و به خصوصی نیست و محصولی با طیف استفاده گسترده است که برای اکثر چسب‌های با حجم ۴۱۰ میلی‌گرم مناسب و قابل‌استفاده می‌باشد.
محصول معرفی‌شده با توجه به کاربردی بودن و قابلیت استفاده در طیف گسترده‌ای از چسب‌های کاشت میلگرد بسیار پرطرفدار بوده و دارای محبوبیت زیادی دارد. این محصول ساخت کشور ترکیه بوده و فروش آن هرروزه رو به افزایش است. گان‌های تزریق چسب با توجه به تعداد جزءهای چسب دسته‌بندی می‌شوند. تفنگ تزریق چسب کاشت میلگرد ۴۱۰ میل  برای تزریق چسب‌های دوجزئی کاشت میلگرد مناسب می‌باشد. بیشترین قسمت تشکیل‌شده و بدنه اصلی این محصول از آهن باکیفیت ساخته‌شده و دیگر قسمت‌های تشکیل‌دهنده آن از پلاستیک سخت می‌باشد.

گان تزریق چسب کاشت میلگرد 410 میل

نکته:     از مهم‌ترین نکات در زمان استفاده از گان‌ها میزان راحتی و عملکرد مناسب دستگاه در هنگام تزریق چسب کاشت میلگرد است. این محصول کارایی آسان و عملکرد بالایی دارد. فقط ممکن است در ماه‌های سرد سال که چسب مورد استفاده کمی سفت‌تر شده است باعث فشار بیشتر به دستگاه وارد شود.

مزایا و ویژگی‌های تفنگ تزریق چسب کاشت میلگرد ۴۱۰ میل


  • اجرای سریع و کامل چسب کاری انکر بولت‌هاحمل‌ونقل آسان

  • ایجاد تزریق باکیفیت

  • تمیزکاری آسان دستگاه

  • کمترین میزان ریزش چسب

  • کنترل راحت و فشار وارده به چسب

  • آماده‌سازی آسان دستگاه

  • با وجود وزن سبک دارای بدنه قوی و باکیفیتی است

  • نسبت به تفنگ‌‎های تزریق دیگر بسیار مقرون‌به‌صرفه است

کاربرد تفنگ تزریق چسب کاشت میلگرد ۴۱۰ میل

جهت تزریق انواع چسب‌های کاشت میلگرد و بولت در حجم ۴۱۰ میلی‌لیتر  مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نحوه استفاده از تفنگ تزریق چسب کاشت میلگرد ۴۱۰ میل

  1. در ابتدا حجم حفره را محاسبه کنید و حجم میلگرد را از آن کم کنید. میزان مصرف چسب با توجه به وزن مخصوص خمیر کاشت میلگرد ( برابر ۱.۷ گرم در سانتی‌متر مکعب است ) محاسبه می‌شود.

  2. سطح موردنظر را از هرگونه گردوخاک و چربی، ذرات ناپایدار و سست و رطوبت پاک‌کنید.

  3. چسب کاشت میلگرد را درون قسمت کاست قرارگیری چسب قرار دهید.

  4. با متصل کردن چسب روی تفنگ تزریق چسب و هاردنر به میزان مساوی و استاندارد باهم مخلوط شده و برای تزریق آماده می‌شوند.

  5. سر نازل پلاستیکی چسب را به‌اندازه قطر لازم برش دهید و با فشار شاسی گان تزریق، چسب را درون سوراخ بتن تزریق کنید.


گان تزریق چسب میلگرد
پوریا صادقی دیزجی 10 آبان 1400
این پست را به اشتراک بگذار
ورود | ثبت نام افزودن نظر
تفلون مایع چیست و معایب تفلون مایع فورس در شیرآلات و اتصالات
چسب مایع که برای آب بندی لوله ها و اتصالات فلزی استفاده می شود. این محصول جایگزینی برای نوار تفلون، خمیر و کنف است و یکی از جدیدترین نوآوری‌ها در آب‌بندی لوله و اتصالات می‌باشد.