چسب قطره ای

چسب قطره ای


چسب قطره ای فورس کد 801

چسب قطره ای 801، یک چسب اتیل سیانواکریلات، تمام سطوح، با غلظت بسیار کم، فوق العاده سریع و نفوذ کننده می باشد. برای استفاده در امور چسباندن تمام سطوح مانند سطوح پلاستیکی، لاستیکی، فلزی و سایر سطوح با مقاومت بالا تولید گردیده است. به کوچکترین فضاهای خالی به سرعت نفوذ می نماید.

توصیه می گردد که از این محصول در قطعاتی که کامل در جای خود نشسته و سطوح مسطح و جلا داده شده استفاده شود. پس از آنکه قطعات را به یکدیگر چفت کردیم، می توانیم از روش نفوذ از بالا استفاده نماییم. برای استفاده همراه با مواد پر کننده مناسب می باشد. نیازی به اعمال فشار و یا استفاده از گیره وجود ندارد.

 دانلود کاتالوگ چسب قطره ای فورس کد 801


چسب قطره ای فورس کد 805

چسب سوپر ۸۰5، یک چسب اتیل سیانواکریلات، تمام سطوح، با غلظت متوسط (نیمه رقیق)، فوق العاده سریع می باشد. برای استفاده در امور چسباندن تمام سطوح مانند سطوح پلاستیکی، لاستیکی، فلزی و سایر سطوح، با مقاومت بالا تولید گردیده است. به دلیل نیمه رقیق بودن حین استفاده قابل کنترل بوده و جهت تعمیر وسایل مختلف کاربرد دارد.

چسب قطره ای 805 برای چسباندن فوری قطعات پلاستیکی، لاستیکی، چرم، کاغذ، چوبی و فلزی با فرمول ویژه تولید گردیده است. توصیه می گردد که از این محصول در قطعاتی با سطوح جذب پایین و تقریباً صاف استفاده شود. چسب قطره ای 805 سطوح نیمه انعطاف پذیر و غیر شکننده ارائه می دهد. نیازی به اعمال فشار و یا استفاده از گیره وجود ندارد.

 دانلود کاتالوگ چسب قطره ای 805


چسب قطره ای فورس کد 807

چسب قطره ای 807، یک چسب اتیل سیانواکریلات، تمام سطوح، با غلظت متوسط (نیمه غلیظ)، فوق العاده سریع می باشد. برای استفاده در امور چسباندن تمام سطوح مانند سطوح پلاستیکی، لاستیکی، چوب، کاغذ، چرم، فلزات، آلیاژها و سایر سطوح، با مقاومت بالا تولید گردیده است. به دلیل نیمه غلیظ بودن زمان استفاده قابل کنترل بوده و درزها را پر می کند.

چسب قطره ای 807 برای سطوح نیمه جاذب با برجستگی کم مناسب است. چسب قطره ای 807 سطوح نیمه انعطاف پذیر و غیر شکننده ارائه می دهد. نیازی به اعمال فشار و یا استفاده از گیره وجود ندارد.

 دانلود کاتالوگ چسب قطره ای 807


چسب قطره ای فورس کد 809

چسب قطره ای ۸۰9، یک چسب اتیل سیانواکریلات، تمام سطوح، با غلظت بالا (غلیظ)، سریع می باشد. فرمول ساخت چسب قطره ای 809 مختص چسباندن فلزات تولید شده است با این حال می توان برای چسباندن تمام سطوح مانند پلاستیکی، لاستیکی، چوب، چرم و ... استفاده نمود. به دلیل غلظت بالا قابلیت کنترل حین استفاده بوده و جهت پر کردن درزها بسیار عالی می باشد.

چسب قطره ای 809 برای سطوح جاذب، متخلخل و خشن مناسب است. چسب قطره ای 809 سطوح انعطاف پذیر و غیر شکننده ارائه می دهد. نیازی به اعمال فشار و یا استفاده از گیره وجود ندارد.

 دانلود کاتالوگ چسب قطره ای 809


 
 
چسب قطره ای
OdooBot 12 آبان 1400
این پست را به اشتراک بگذار
ورود | ثبت نام افزودن نظر
چسب کاشت میلگرد و بولت